2014年2月9日 星期日

新春中大遊 (罪大七勾加雙菜拍攝)

初三赤口, 天氣很好, 適合"郊"遊。:) 不過都應該有成廾年冇日抖返過去行下了.. :| (有都係有幾他特別o野做, 沒有逛, 亦沒有影相。)

出大學站, 呢個方望向馬鞍山個馬鞍形狀最為突出:



一入左大學, 首先見倒呢個"番皂"民主女神像:



宜家大學起左好多新樓, 密麻麻的, 同市區有得揮! :( 池旁路呢座我覺大有d似浸大個入口:



穿過竹林, 落荷花池:



景色不錯, 可惜楓樹落了葉, 不夠茂密燦爛! :(









池裡依然有好多錦鯉:



這個是茶樹花:



中大有很多雀烏棲身, 不過當天冇帶長鏡, 亦沒有耐性, 離遠見到有, 但打不到:



去到中央獅子亭, 有拍友在影麻豆, 帶埋影樓閃燈加 Diffuser, 巧認真:





祟基足球場, 那些年.. :((



之後去搭校巴上聯合, 途中, 有個單拖妹妹影友問我校車資料, 佢想上新亞, 帶埋佢搭, 下車後, 俯瞰本部,以下見到半圓型鬥獸場、"門"雕塑、大學圖書館及矮小的草木迷宮陣:





聯合書院及聯合水塔:





經過聯合書院宿舍, 一切沒變, 沿望海捷徑行過去新亞書院:



人文館, 當年我在這裡選修一些祇有新亞才有開設的人文學科, 如哲學:



再往前走, 多了個天池, 我也不知這個何時建造, 這個位置一向俯瞰吐露港, 景色優美, 可惜是海面越來越窄, 海灣也消失了, 全部變成地產項目了! X_X







然後去到男宿知行樓, 當年我屈蛇最多之地方:



不知為何, 知行樓前面多了幾棵櫻花樹, 可能是新移植的, 因為以前是沒有, 剛好遇見有人組團去攝影, 呢個師妹都好落力! :-bd



咁我都唔執輸, 影番兩張, 不過都係求祈影, 好明顯係冇人地咁認真, 好快影完就走人~ :D





其實d櫻花好多都開始謝謝地, 唔夠笜壯。

再行番去新亞圓形廣場:



之後落o左去志文樓路口, 遠眺馬鞍山, 青山依舊, 不過多o左好多樓! :|



在附近垃圾站見倒隻貓仔, 幾得意, 唔係好驚人, 我行近左d, 影o左兩張:





新亞水塔在水塔草地腳沒有特別影, 補番張:



在聯合行樓梯落返本部, 再搭校巴再轉火車走人, 大學站月台果條隙闊到呢, 真係永遠都係咁! :-S









當天我所用之器材 - Sony A7R + Carl Zeiss 50/1.4 ZE 同埋 25/2 ZE:





多謝觀賞, 小弟亦樂在分享! :)

33 則留言:

  1. 菜,都係要影人先知菜好味~~期待~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實....菜頭影人要小心濕過頭, 特別係影囡囡 :)

      刪除
    2. 未用過新菜(只愛舊菜); 都真係要睇吓囡囡嘅實力如何,真....相.....好多時都難以接受~~~

      刪除
    3. 01 一出手, 未睇都知一定有! :D

      刪除
  2. 歡迎重臨中大!
    DSC01428S.jpg構圖好好呢,如果花開一定更靚!
    -----------------------------
    1. 合一亭(新亞既水池)係十幾年二十年前起既,成為左學會、畢業生拍攝照片既熱門景點
    2. 新亞櫻花既由來:http://www.iso.cuhk.edu.hk/chinese/publications/newsletter/article.aspx?articleid=36369

    回覆刪除
    回覆
    1. 小師弟, 多謝最新資料提供! :>

      刪除
    2. 你唔認老都唔得喇>_<

      刪除
    3. 人生匆匆幾十年, 重遊舊地, 很多事仍是歷歷在目, 感觸良多! :((

      刪除
  3. 老美,2014 - 1984 = 30 年 喎

    回覆刪除
  4. 呢兩支鏡,陽光底下好濕,果然係菜頭,我都成十年八年,無去過中大影下相啦

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. d相用咩setting影㗎?>_<

      刪除
    2. 標準 Creative Style, 銳化及反差各減一, AWB 藍加一級。

      刪除
    3. 咦……個setting有少少似力狂setting喎,又點解藍色要加一級呢><

      刪除
    4. 因為預設在陽光下成日有少少偏黃~

      刪除
  6. 錦鯉池個倒影係咪米佬你

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係, 係第二條友黎! :P

      刪除
    2. 叫埋禾去麻,難得老美李番去三十幾年前讀書嘅地方,等禾切割下李留念麻......

      刪除
    3. 人地可能同讀大學時既舊情人相約懷緬一番,李去咪做電燈胆>_<

      刪除
    4. 咪又係同我果三條囡去, 有乜花臣可以搞?!

      刪除
    5. 我d囡囡, 唔似阿水魚仔果d, 咁易畀你見咩! :P

      刪除
  7. 早兩日我都行過新亞,原來果到有櫻花樹!
    btw,中大真係好多靚位影相

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章