2014年2月28日 星期五

兩張GOOGLE+後制HDR



18 則留言:

  1. 係呀, 長洲小東灣, 好多人, 等水退低炒會更壯觀

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 新聞有講, 越南船, 十七人全安獲救

      刪除
  3. 上星期見過張相後真有點衝動去影下
    http://www.dchome.net/forum.php?mod=viewthread&tid=1248563&mobile=yes

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係見到先衝動去, 上網睇過好多人行錯, 記住分叉路靠左, 行泥路, 唔好行石屎樓梯, 去左船尾位就行唔到去船頭

      刪除
  4. 回覆
    1. 政府話佢唔影響航道, 叫船公司十日內自己攪番掂佢, 拖走佢

      刪除
    2. 我見到有圍船尾, 但無見有漏油

      刪除
  5. 01師兄,我想問第一張點解刻意將水平傾斜呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係環境因素, 有諗過後制修復, 但事後睇番, 覺得就咁表達會更具視角效果

      刪除
    2. 唔記得講無帶腳, 放石上1/2秒

      刪除
    3. 放石上真係好難水平, 但唔放又好易郁鬆蒙...
      如果唔想帶腳架, 我試過帶條舊毛巾 (或者用豆豆袋), 用黎將部相機固定係不規則物件上, 容易D控制角度...

      刪除
    4. 的確好主意(開工蛇去, 拎唔到太多野),毛巾good choice

      刪除
  6. 正....上星期有影友叫去影但我要上大東而冇去,
    明天約了朋友1家人去長州順便入去影沉船,,

    回覆刪除
  7. 好正,如果遲多排先拖走就好了

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章