2014年4月20日 星期日

公屋之王勵德邨



座落大坑半山, 擁有無敵煙花景及維園景, 遼闊開揚, 絕無遮擋, 銅鑼灣天后近在咫尺, 購物食野娛樂一應俱全, 掂哦! :-bd 咦, 我好似賣緊樓盤廣告咁, 不過唔誇張啦~ ;)

23 則留言:

  1. 呢度成日想去影,難唔難入去? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 逢公屋都唔難入, 祇要搵個側門二三樓果d入口冇看更既等多一陣跟人入就可以喇, 我果日等左一分鐘倒之嘛!~

      刪除
    2. 我住公屋都唔知有呢招,thx! XD

      刪除
    3. 你應該好耐冇住, 以前d公屋都冇電鎖冇看更, 冇掩雞籠咁, 係近年先加返, 應該都係十年左右~

      刪除
    4. 一路都住公屋。。。
      我住係2001年步步高隊林差佬果座,果陣準備裝電鎖同開始有看更,話咁快十三年喇。
      其實大堂跟人入去都唔難,基本上d看更唔點認人,亦認唔到咁多。
      不過我怕死姐 XD

      刪除
    5. 老美,你係跟囡囡尾入去?:>

      刪除
    6. 阿伯冇殺傷力,祇要唔太猥瑣,看更都好少理

      刪除
    7. 圓柱形既建築,有如穿越時光隧道咁, 真係佩服當年建築師的心思

      刪除
    8. 每日一千幾百個八八出出入入,老美混入去簡直易過借火

      刪除
    9. 老美雜食一d刀毛講錯,連地產廣告打手刀撈埋

      刪除
    10. 半山豪宅,以前喺附近讀書都成日去,仲有虎豹別墅

      刪除
    11. 樓市冧緊, 梗係要落力D推"高"下D樓價, 尤其係港島豪宅盤~ :P

      刪除
    12. 明公公, 我跟個麻甩入, 如果跟o靚妹, o靚妹可能會o益嫁! :))

      仲有, 我蓮花宮當然同勵德係一齊去, 用既嫁撐係一樣的! :P

      刪除
    13. d色巧厠淡左d,係咪天陰有關

      刪除
    14. 之前用開假菜冇泵番高個飽和! =.="

      刪除
    15. 放大睇下勵德村楝大厦d detail位,解像度刀巧高下

      刪除
    16. 就算而家樓市冧緊d,李刀係表面果浸

      刪除
    17. "面果浸"都唔見幾佰個, 你話果度有幾多部相機幾多枝鏡頭?! :((

      刪除
    18. 層樓一日未賣,錢未落袋,刀係數字遊戲啫:>

      刪除
    19. 錯! :D 如果正枝橙就可以不停加按, 如果吳係邊庶有錢買新相機鏡頭!~ :P

      刪除
    20. 之前睇過 Dora 兄既 version....只可以話顏色真係幾重要" :-?

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章