2014年7月28日 星期一

Eastern Washington + Coeur d'Alene + Lewiston

好倦, 今朝九點起身坐車返西雅圖, 晚上七點半先返到屋企。 我求其執完啲相就放上來算。有兩張全景圖電腦駁唔到要我人手搞, 我唔整住喇

全部相都係Olympus XZ-1 + CPL影。我太懶, 成日都無拆CPL來影。



Spokane, WA
到埗我去咗食晚飯先。呢間餐廳好過癮, 本身係個火車餐卡來~ 相入面嗰個係我個好朋友, 多得佢我先有地方訓同有咁多地方去。



Washington State University, Pullman
呢間大學同我讀嗰間係死對頭來, 我來行個圈都唔敢著有我學校logo嘅衫.....

第一座起好嘅大樓

走咗入人地個生物學博物館行


Steptoe Butte State Park
呢座山周圍都好平吓, 事關冰河時期嗰陣Washington東部連埋Idaho係大冰川來, 熔雪後洪水沖走咗好多泥。唯獨呢座山係一大舊石頭來, 沖唔走。 今時今日佢上面有好多發射站。








Palouse Scenic By-Pass
成條公路周圍都係麥田

Lewiston, ID
US195由Washington入去Lewiston前係喺山脊上, 望落去好正


Hellsgate State Park, ID
去完靶場打手槍 (!) 後我見附近有個State Park就入去行咗個圈。





好鬼死熱


又行返Palouse Scenic By-Pass走。
收割完草等運走

McEuen Park, Coeur d'Alene, ID
Coeur d'Alene成個城市都喺個湖北面, 周圍都好多行山徑。 要睇靚女請去City Park個沙灘。




到山頂了




HDR區。有好幾張我影得唔夠快 (密), 啲雲移咗位......










P.S. 我呢啲窮苦書生次次坐Greyhound都灰過灰狗, 唔係大遲到就係巴士上個廁所臭過大陸啲公廁

24 則留言:

  1. 就好明顯有啲我入鏡嘅相唔係我影架啦, 不過部機係同一部來~

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到部機仔影出黎d相刀吳差噃。靚過手機派獎門人果d:p

      刪除
    2. 畀獎金,數百萬當係碎銀!~ ;)

      刪除
    3. 奬門人幾時派奬金 :/

      刪除
    4. 買偽菜,幾千蚊當做水魚,掃把:d

      刪除
    5. 呢部機仔煩在影相嗰陣次次開機都要等幾秒先影到相。我怕部機會好快無電, 所以影完我慣咗手勢會即刻關機。之但係有時呢頭關機嗰頭見到有嘢影就要等個鏡頭收完再伸返出來, 咁又無咗十秒。好易錯過咗影嘢機會......

      有諗過買部DSLR, 咁就可以長著部機又唔會好快無哂電。更何況老豆有Canon鏡, 有機會返港嗰陣我可以借來玩
      但我銀彈有限, 唔想花太多錢買靚機 (亦無必要買靚機吖, 我啲功架未到咁勁)
      我見Rebel T3 (1100D) kit賣緊三舊水, 買佢用住先再慢慢上Ebay搵舊鏡玩好唔好? 人在美國, 去Ebay買嘢好方便

      刪除
    6. 300 USD? 買部100D 都唔錯選擇

      刪除
    7. 係, USD300 連稅

      100D用過老豆嗰部, 幾的式 =))
      不過要650先買到。兩倍幾價錢, 要諗諗先。

      刪除
    8. 650 USD 係KIT SET? 好像貴過香港差唔多千元

      刪除
    9. 100D KIT 白色都係650 USD? 睇價錢做人 , 有新買新好

      刪除
    10. 其實又開又關,個鏡頭又伸又縮可能都咁上下用電噃:p

      刪除
    11. 100D而家細舖刀係賣4千頭(黑色),真係有d心動:p

      刪除
    12. 話時話, Pentax K-50都係同價位。之不過我買Pentax就日後無機會用到老豆啲鏡, 抵唔抵諗?

      用K-50好處就係佢防水。我住呢度全年過半時間落雨, 冬天一星期有四日落狗屎咁款。有防水真係實用好多, 唔使吓吓就住就住咁用。仲有啲function我唔知用唔用得著.....

      Sensor Shift :http://www.pentaxforums.com/articles/tutorial-videos/sensor-shift-in-action-increasing-field-of-view.html
      100% Crop Viewfinder
      機身有防手震 -> 用舊鏡都有得防手震
      Lifeview差過100D/700D我唔介意, 反正我試用老豆部100D時我都唔用Lifeview

      刪除
    13. 咁既價錢,當DC用幾年已經抵,唔駛諗咁長遠

      刪除
  2. 日光唔拆CPL 冇問題 , 我試過CPL 用左成日(晚上去到6點幾)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我長期裝住佢當保護鏡算, 家陣塊偏光鏡都開始花 :/

      刪除
  3. 風景如畫~

    想問下d田係人都入得去?
    咁d農作物咪好容易比人加料?
    無知一問“

    回覆刪除
    回覆
    1. 大部分田都無嘢圍住, 有都係兩三條鋼線叫做間條畀綫出來
      邊有咁多人屎忽痕去搞啲田吖

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章