2014年9月13日 星期六

小魚最新既愛情動作片系列~

https://www.facebook.com/hkhandsonfamily/posts/366538346832223

我最近拍既愛情動作片
麻煩睇完既話幫魚魚去上面條link按個LIKE呀~

萬分感謝~

鍾意既可以+ 我 youtube channel 



30 則留言:

  1. 回覆
    1. 睇左~ =D>
      不過FB唔用, 所以無LIKE, 請勿見怪"

      果然大制作...好多人~
      基本除左顏色我都覺得幾好 ^^
      但每個場景D顏色及白平好唔統一(亂跳)...除左室內固定光源無事"
      講往事既埸應該要有D...一睇就講往事既效果好D~

      小朋友睇住讀對白果道好攪笑....
      我建議用旁白/女主角配音講返往事...咁小朋友/其他演員都唔使講野...
      用畫面+旁白...講故事可以避重就輕(而且配音可以講到好為止先用...咁就有感情轉神好多)

      PS: search 過...唔知果個係咪你...真人好瘦個 bor"
      加油! :D

      刪除
    2. 多謝師兄, 個小朋友得4歲, 加上佢係咁比蚊咬...>~< 已經盡晒力,
      我真人好肥>~<

      刪除
    3. 小魚越黎越有水準,good:-bd

      刪除
    4. 多謝...LIKE左未呀 MING爺

      刪除
  2. 點解最尾d拍掌聲會特別大聲?同埋其實想表達d乜?我蠢睇唔明,遲d有時間由頭睇多次。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有3個版本, NOW剪緊第3個...都係講D親情愛情既野...youtube有簡介, 美國佬可以參考一下,
      如果都係唔明...睇黎我都幾失敗>~< 唯有剪另外個版本簡潔D~

      刪除
  3. 亞外公個樣好熟口面...
    某D場地個白平衡唔係好得~
    演員就唔評啦...
    總結黎講係 OK 既, 好過上次好多好多~!
    另請問你係用咩 SOFTWARE 執片呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝師兄意見, 可唔可以講下咩場地白平衡唔得...?
      個外公係TVB 有出現過, 都有自己拍長片電影, 有時係APPLE 都會見到佢個名
      算係綠葉明星來=]

      我用ADOBE AE+PR

      刪除
    2. 鋼琴練習室偏黃... 睡房唔夠光, 偏黃... 家中 good... 坐草地唔用腳? 定係太大風支腳唔夠定... 西九風太大, 收音果度要諗下點攪... 墳場景果d係唔係車聲, 發下發下... 攞奬果度做咩曝左? set 頭/ 結婚 wb ok... 點解個女仔冇講我願意?

      刪除
    3. 草地有用腳... 但有D 用穩定器, 因為想CLOSE D
      果到應該係金鐘, 我今次冇去西九~
      收音冇得搞...魚魚冇錢...已經執左D~
      結婚果到個女仔唔聽話姐~

      刪除
    4. 用無線軚夾咪再摭番唔得咩?

      刪除
    5. 邊有錢買...=3= 無線咪好貴...仲要請收音師~

      刪除
    6. 叫個朋友揸枝定向咪指住講嘢嗰位角色咪得

      刪除
    7. 我插咪係部A7R 枝咪冇咁長>~<....魚魚窮窮><

      刪除
    8. 睇你買乜姐,幾十蚊TB大陸野到幾萬蚊紅館級都有,自己執生啦!~

      刪除
    9. ^ 平平地搵枝Shotgun mic試吓先
      不過用Shotgun mic要小心。 喺正前面收音係勁, 但千萬唔好忘記Shotgun mic會向後收音。 你拍片前記住叫個揸機佬唔好索鼻講嘢之類。

      刪除
  4. 點解用英字做後字幕? 點解最後果幕唔落腳?

    回覆刪除
    回覆
    1. 墳場其實係唔俾拍GA>~< 靜雞雞姐....
      慣左用英文 感覺好似PRO D LOL

      刪除
    2. 英門宜家唔興喇,要打韓文~ ;)

      刪除
    3. 其實段片用廣東話就一係出齊中英字幕, 一係就齋用中文。 無乜必要刻意隱藏自己個中文名啫 :D

      刪除
  5. 背景雜音可以執一執

    人講嘢來來去去都係喺同一個Spectrum。試吓用High+Low pass filters去分啲人聲出來。 喺室內錄音最易分返啲聲出來。
    就算唔分聲出來, 喺現場收音或後期配音同背景音樂轉接間做返少少fade in/out, 唔係的話雜音會好明顯。 好似呢度咁:
    〈a href="http://youtu.be/szMenk3VAXY?t=1m43s"〉http://youtu.be/szMenk3VAXY?t=1m43s〈/a〉
    個女仔講完心聲後雜音一下次無哂...

    回覆刪除
    回覆
    1. 頂, 改返正個名後啲舊嘢唔會update 咁白癡都有 =.=

      刪除
    2. 我有做FADE IN OUT~ 可能執得唔明顯 條聲已經用軟件執過來~

      刪除
    3. 我再由1:43聽多幾次, 發現段錄音入面「剩低我一個」個「個」字尾音都未完就被cut咗 XD

      小弟啲意見請勿見怪 :adore:

      刪除
    4. 唔緊要...可能我CUT得唔好....~同太熟姐...我下一條會執執佢

      刪除
    5. 個舊名慢慢就沉淪, 冇所謂~ ;)

      刪除
    6. 再過多一排雨季到嗰陣就真係可以慢慢沉 ~.~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章