2014年9月17日 星期三

牛牛準備上路 XD






22 則留言:

  1. 牛貓話他自己用A99 + 24菜 WO

    回覆刪除
  2. 牛貓好似成世未出過門咁,過澳門一次響娘家一幅相一個景點就開一個帖,好卡通! :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 娘家貓蛇係咪佢?

      刪除
    2. 一早老年我已經話係啦, 如果唔係隻傻貓(牛)點會偷我既5D3相踩?~ :-S :>

      刪除
    3. 不如你又回歸開返個明公公或 why 2.1 ming 之類返去鬥下牛咁!~ :D >:) :))

      刪除
    4. 太似會被人BAM 開個特別少少既名...

      刪除
    5. 唔會啦, 有牛擺名車馬係牛加一堆分身玩左幾個禮拜都冇樹啦! 8-|

      阿甲蛇好大方的, 祇要明公唔好再響任何地方話人地龜頭縮就得啦(包括呢度~)! ;) Oooouupsss, 一時口快快手快快搞錯打錯添, 係縮頭烏龜先啱! 我地要忠於原著, 不可竄改歷史! >:)

      刪除
    6. neo兄咁厲害既,短訊紀錄你都攞到:-bd

      刪除
    7. 回小魚,就開個名叫“我係大水魚“啦:p

      刪除
    8. 約要人不知除非己莫為 , 他係高登惡行已經顯現 , 他係DCHOME 都有分身

      刪除
    9. 條仆街響抵食兇扮我用q埋我個朵, 不過又好快跟住猛隊我, 真係好很花生卡通! :))

      刪除
    10. 他係DCHOME 開左個Blankcat_hk 分身

      刪除
    11. 個POST 係EPC BLOCK左了....

      刪除
    12. 鎖左帖及主頁看不見, 但我仲有 Links, 有興趣版友可以繼續參觀一下~ ;) :>

      http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2123454

      http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2123527

      刪除
    13. 吓!?條癈牛竟然敢係高登台玩野,都唔知個死字點寫 :>

      刪除
    14. 個怨真係深到呢~~~ocean deep~~

      刪除
    15. 唔好係到傳情吖唔該。

      刪除
    16. 必屎飯巧耐毛見,由佢啦:p:d

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章