2014年11月20日 星期四

小破產系列之 - 明公公的新玩具

唉......好日唔行相機舖, 一行又唔見幾千銀:((
本來諗住入去運下吉, 睇下有無d千八蚊既平野執下:d
點知就比我見到奸狼新出支殘幅餅鏡:P
咁岩隔離有個客買100D搭呢支餅鏡試緊:>
見佢拎上手真係好細部好的式, 我果刻心諗呢次一定走唔甩又要破財:((
於是立即上價錢網睇下邊度買平d, 咁就帶左新玩具返屋企B-)

而家買餅鏡仲送Sandisk Extreme SDHC 32GB Card:-bd=d>












28 則留言:

  1. 回覆
    1. 美國佬已經係罪粉,奸狼野已經全部塞落床下底了:p:d

      刪除
    2. 同明公公係奸粉一樣!~ ;)

      又咁,我得一枝 FE 鏡, 明公一買已兩枝 EF-S, 高下立見啦!:((

      刪除
    3. 又咁,老美支FE2470 8k幾,禾果兩支窮人殘幅鏡加埋刀唔使2k,高下立見:((

      刪除
    4. 咁你計埋部機都未駛八畸添!~ :P

      刪除
    5. 100D kit $3580
      24殘餅 $1180:P

      刪除
    6. 好平抵玩! :-bd 邊庶買?

      刪除
    7. 上價格網有巧多間刀係呢d價:P

      刪除
    8. 果d舖好多我吳敢幫襯! :|

      刪除
    9. 我一向去大行水魚,水魚得黎都比較穩陣~ ;)

      刪除
    10. 老美自知係水魚,要踞刀寧願被大行踞:p

      刪除
  2. 依d咁既殘幅野邊庶啱明公? :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 學小魚話齋,Full Frame巧重又大舊,100D搭餅鏡夠晒小巧嘛:d:p

      刪除
    2. o車,都唔夠 V1 Kit 細! :D

      刪除
    3. 魚仔一早叫你買嫁啦,又走去轉罪大! :-o 你睇人地明公專一幾好丫,好學唔學! ;)

      刪除
    4. 但罪大多左好多女女...用CANON 冇女女WOR~

      刪除
    5. 妖,我買左七勾成年都冇多到女,你呃人!! :|

      刪除
    6. 因為你冇放棄CANON 上面咪講左 用CANON 冇女女WOR~~!

      刪除
    7. 釘橋小魚,不過禾呢d窮人機鏡,都唔夠早前小魚買既靚鏡正啦,真係巧羨慕小魚:((

      刪除
    8. 專一幾好吖,唔會巧厠八國聯軍,潰不成軍:p:d

      刪除
    9. 噢,我真的錯了! :((

      刪除
    10. 老美,唔係個個用罪大都多囡既,地中阿伯 vs 新晉大導,係囡都識揀:p

      刪除
  3. 我呢d窮人剩係得個望字 :((

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章