2014年11月21日 星期五

[解毒相] 巴黎聖日耳門 (用賓得 K-5+DA16-45 F4 拍攝)

阿 Tony 仔你 Click 落去再放大慢慢聞, 每張相最大解像有千六像素~ :>

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 唔駛客氣~ :> 我咁濫拍,要搵輯相用乜機鏡拍應該唔難~~ :))

      刪除
    2. 明公多謝過獎哦!:(( 係咪比一般手機相好少少呢?;)

      刪除
    3. 我成日都諗緊脫離手機派,拆左自己個招牌,清理門戶啫! ;) :D

      刪除
    4. 唔好諗住點脫離手機派啦,你一脫離手機相,就會變爛相㗎啦:d

      刪除
  2. 回覆
    1. 咁我的確係好色之徒,不過要天然野!~ >:)

      刪除
    2. 老美刀吳色LR攪,當然直出毛煩惱:d

      刪除
  3. 啦啦啦,不聽老人言
    我又準備去做水魚喇
    昨日KEH全部二手笨鏡全部有八五折優惠,二百齊頭有16-45。不過我無買。
    諗住過埋下星期一笨得同死馬無官方rebate我就去入枝加拿大水貨騰龍17-50,三百唔使

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔怕,做水魚呢瓣野老美當食生菜:p

      刪除
    2. 星期四Adorama同B&H有笨減價,睇定啲先

      刪除
    3. 加拿大水貨?.? 保養去返加拿大?定冇保?

      刪除
    4. 應該叫加拿大行貨 , 你維修果時咪拿返去加拿大維修咪得 , 一樣有保 , US 去CA 好方便

      刪除
    5. 一啲都唔方便。我張美國簽證過咗期,一出境就要返香港申請張新嘅。 XD

      刪除
    6. =.= 你果張唔係WORK PASS ? 以為你有美國籍 .....................

      刪除
    7. 打多幾年可以拿綠卡?.?

      刪除
    8. 學生簽證轉唔到綠卡。

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章