2015年2月23日 星期一

譚伯銀河歲月四十週年演唱會~



全程奸狼無敵山上小小白伊斯蘭國拍攝~ ;)

等我再加多幾張圖先~ :>

21 則留言:

  1. 回覆
    1. 娘家早幾日先有人問/話坐第3行都影唔倒"
      米佬捕捉得幾好 bor" :-bd

      刪除
    2. 伊斯蘭國咪即係 IS 囉! :D

      刪除
    3. 我坐上山後第十八行, 不過係正中~ :>

      刪除
    4. 我張飛經歌迷會D人攞, 初初以為好前, 所以冇拎超遠攝, 失敗啦, 如果唔係可以濕好多啦! :((

      刪除
    5. 你支超遠攝咪笨Q加小小白囉:d

      刪除
    6. 其實出 456 ISO 再推高少少好多場景都夠光~ :|

      刪除
    7. 美國佬應該出支 大白2 會唔會好D

      刪除
    8. 阿媽當然係女人,但錢從何來? :((

      刪除
  2. 影得唔錯....

    作為一個想當年o既偶像... 佢都算係長做長有...

    不過... 睇怕仲會去睇佢表演o既觀眾唔少都四到尾五字頭~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔應該嗌譚校長叫譚伯,你分分鐘年齡大過佢!:d

      刪除
    2. 我初初聽麟伯果時細細個之嘛, 而且冇聽足四十年! :>

      刪除
    3. 應該祇係聽左三十六年左右咁! :P

      刪除
    4. 老實講... 果個年代來講... 佢的確係唱得比較好o既一個,
      而且又叫做靚仔, 加埋當時 D 傳媒亦 "另類自律", 佢自然
      變o左比較 "優秀" o既一個...

      而佢o既歌... 到我去台灣讀書時已經比較少聽, 後來聽多
      幾次佢o既新歌之後就發現唔o岩口味所以都唔使再使錢買,
      更唔好講果陣時已經係互聯網時代... 使鬼買咩, DL 就掂...
      而屋企人當時仲長情少少買多幾次 CD/DVD 後就唔再買矣...

      又... 老實講... 俾 $ 去聽演唱會... 我就連機都費時帶專心聽
      就係了, 又唔係做o野使 Q 影咩~~~~


      刪除
    5. 我碌單腳連相機有時當螢光棒 Fing 嫁~ :P

      刪除
    6. 聽歌要音質, 及支持正版及歌手, 當然要買 CD 啦! :)

      麟伯張銀河歲月大碟, 一上市第二日我出唱片舖買左啦, 百零蚊, 幾套 HiFi 炸左成個月, 返本了~ :>

      刪除
    7. 廿幾年前已經無再買流行曲o既 CD 甚至錄音帶 (果陣時要通勤時聽歌
      最 "輕巧" 同 "經濟" 都係錄音帶...), 真係買都係古典音樂果 D, 又或電影
      果 D BGM/OST... 而家陣? 全部 BT 加手機同平o野耳機聽啦... 自問木
      耳一對, 會響夠清唔矇少雜訊就算啦, 最多考慮埋最基本o既定位準唔準
      就算啦, 有機會有免費o既表演就聽多幾場... 唔係唔支持而係無咁多 "本事"
      去支持就係了~~~~~


      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章