2015年2月27日 星期五

時候又到... 灌水囉...

搞住兩張先...




似乎用 LR 搞會比家陣用 DPP 搞有更多空間...

謝謝觀看!!

9 則留言:

  1. 左望望~右望望~冇車就可以過啦~~~

    回覆刪除
  2. 如果佢係 "人"... 真係會炳 Q 我都似...
    食飽無奈就俾我抽水... 仲惹埋幾個人同我一齊抽佢水~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻貓下身咁肥既定係我錯覺:p

      刪除
    2. 唔講唔覺, 講開又覺 wor":P

      刪除
    3. 少少錯覺啦... 條友仔係 "圍內" 算係比較瘦o架啦~~~~

      又, 閹割o左o既貓都會偏肥, 年紀越大越明顯, 當然亦有
      唔少都仲好 fit 亦係事實... 呢樣連狗狗都係咁...

      刪除
    4. 話時話...呢個"回眸一望"佢都幾識擺pose~:)

      刪除
    5. 佢貴為 "檯柱" 自然有番咁上下,
      唔係又點會係唔係都成堆人圍 Q 佢o黎影...
      (唔係太怕人就有呢個好處, 但係唔怕人就晨早被人捉o左,
      捉o左去養都仲好... 捉去咩就...)

      刪除
    6. 龍虎鳳 >:) 不過未食過 , 狗肉都係細個果時食過一次 , 大左就唔會再食

      刪除
    7. 據報... 呢邊有疑似南亞人仕會捉貓... 捉o黎做乜就唔知,
      因為俾人發現過有人係園內佈置疑似陷阱, 但即場捉唔到人,
      仲差 D 被打... 因此家陣晚有人入場巡, 唔對路就報警!

      而狗肉... 個人未食過... 細細個屋佐就有養狗, 要我食佢o地
      有少少難... 而年紀越大越唔會做呢 D 事... 縱使成日同家陣
      坐係身後果條 "囡" 話要劏佢都講o左唔知幾多 "代" 同幾多次~~~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章