2015年2月22日 星期日

影左RAW啦...點先最快整到白色?


有冇人教下魚魚? THX THX
OR 有冇工具/檔 借我參考係可以一下就知道係白?

30 則留言:

  1. 算把啦,你轉返奸狼100D, 行哂全自動影JPEG, 以後大部分時間唔駛再執相啦,請相信我~ :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 上次先信左你換A7R+______+
      又信左你換6D
      再信左你換50.4
      次次都......嘿嘿....

      刪除
    2. 我不嬲都話信我一成,狗都變形,係你冇信我呢句啫! :D

      刪除
    3. 我係一條魚黎GA+_______+

      刪除
    4. 魚公都有狗啦,所以Applied~ ;)

      刪除
    5. 增加o左曝光量先...
      同埋個色調設定做 "0"...
      其他就到時再搞...

      仲有... 用 LR 仲方便, 但要留意個 PROFIT 係邊個!

      刪除
    6. 正常眼睛 , 就Image Data Converter 用色溫或AWB一鍵指 轉JPG 再PORT 去 PS/LR 玩色

      刪除
    7. 轉乜都要較岩色先,你較唔岩個profile轉乜都冇用:D

      刪除
    8. 就係想知點先可以較岩色?

      刪除
    9. 你揾人幫你調好隻mon先

      刪除
    10. 隻眼本身認知有問題同隻MON 偏色教左你都=冇用

      刪除
    11. 你地咁講...姐係我都係靠返SONY 本身設定同自己既鬼才>~<

      刪除
    12. 間中拿RAW 給我們改咪得

      刪除
    13. 我都有諗過呢個問題... 但係... 好老實...
      如果係呢度 "擺明" 咁 "分享"... 就隨時有 "有心人"
      會拎去搞事... 呢個問題的確可大可小...
      而私底下搞... 就會係另一件事~~~~

      又, 大導你對色o既 "鬼才" 真係拎去出拍鬼片就得...

      刪除
    14. 影單色,Leica monochrome岩你

      刪除
    15. 黑白相可能重吓人果下就 , 真係只有做返鬼片風格或者信SONY AWB JPG值出

      刪除
    16. 所以有時候想幫亦唔知點樣幫落去...

      刪除
    17. 信Sony AWB大家有眼見,仲衰過P記:D

      刪除
    18. 上面張相你地睇到咩色黎? 我睇到偏紅...

      刪除
    19. 係又 under 又紅... 改o左個 "色調" 去零先啦...

      刪除
    20. 魚大導... 整張 RAW 黎玩下 :D

      刪除
  2. 小魚.. 不如你下次叫埋我地出去影啦. 呢到好多人樂意同你一齊影.

    回覆刪除
    回覆
    1. 小魚梗唔制啦,容乜易比你地溝左去:p

      刪除
    2. 小魚有錢闊少我地呢的平凡人點夠佢黎.
      我都覺小魚張張相既WB 都好似怪怪地咁..... 小魚可能係時侯又要轉機了.

      刪除
    3. 基本上用罪大就係一個挑戰:D

      刪除
    4. 其實... 仲有個問題係裡面... 就係佢部相機本身個色彩 setting 係
      唔係有改過... 唔少用家都喜歡係自已部相機上改 D 色豺設定, 又
      或係唔係就套用其他人編寫o既色彩設定, 問題係... 人o地個 setting
      唔一定都 work... 更唔好講大導影 Jpeg 而人o地可能係影 RAW...
      人o地衰o左仲可以兜而大導就中晒地雷踩晒咩...

      而罪大一向係 VIDEO 果邊咁強捍, 好難想像佢個 WB 會係咁o既水準
      就係了... 想當年 DC 年代佢個 AWB 就做得好好, 有時候仲好過 "當代"
      o既 Canon DC (PS-G2 之前果 D)...

      刪除
    5. 當年玩DV拍片,落星3CCD影出黎d色靚過罪大3CMOS九條街,罪大灰藍瘀,根本始終如一,十年廿年不變! :|

      刪除
  3. PS RAW EDITOR唔係有得一鍵WB?

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章