2015年3月19日 星期四

時候又到當然要濯水~~~~~

呢兩日掛住睇波 (?) 同睇部星際XX就無出過門去影相,
不過呢... 呢邊天氣有幾好大家都心中有數, 因為香江係
點樣濠江亦係咁上下, 又溼又焗 (?), 搞到家陣真係想開
住冷氣搵周公...

陣間又鼠出去睇下咩情況,不過都預o左今晚都要收番 D
機入防潮箱, 除非明晚去威尼斯果邊影o野, 不過咁重溼
氣下都唔知佢o地果邊點樣搞過 "火電舞" 就係了...

去片...

整色整水... "PS 裝甲"啟動~~~~

呢張就相對"原味", 當然有 CROP 過~~~

搞掂, 準備出門去, 謝謝觀看!!

19 則留言:

  1. 回覆
    1. 英姿煥發~威風震番邦~~手中槍~~~要隻牛~肝膽~喪~~~

      刪除
    2. 囡唔可以好Man, 一定要好乸?

      刪除
  2. 喵喵~~~春天花開~~喵~

    回覆刪除
  3. 介紹絛女俾花盆仔識 :)
    [im]https://farm6.staticflickr.com/5473/9032348133_7d519f2019.jpg[/im]

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩,咁都畀你搵到黎影! :-o =d>

      刪除
    2. 有無十年?:d:p;)

      刪除

    3. 曾經朝晚都相見 
      曾經講我的志願
      幕幕印象揭開童年 
      是你是我在當天

      曾經枕進於我的肩 
      曾經輕吻於你的臉
      日夜也令我心甜甜
      是你是我在當天

      聲音 仍在耳邊
      仍在我心裡一轉再轉
      癡心 留住昨天
      留住我跟你依偎眷戀

      曾想跟你過每一天 
      曾經因你觸了電
      日夜也令我心甜甜 
      就算換了另一天
      仍一點也不改變

      刪除
    4. 你年紀都同譚伯差唔多啫,怪唔知咁熟譚伯d歌啦;):d

      刪除
    5. 我睇黃金十年果陣好細個之嘛~ :>

      刪除
    6. 又無十年咁耐 2012年2月 :))

      刪除
    7. 作者已經移除這則留言。

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章