2015年5月31日 星期日

偽菜真化學,用年零已要入廠! :(


個鬆環尋日用完忽然來回都唔順,吮住吮住,發出怪聲,之前一d徵兆都冇,"好彩"仲有幾日保用,仲更加好彩係原來銅鑼灣索你聽日起開始裝修,搞大半個月,啱啱冇摸門釘! :| 不過呢枝咁既耍話弟卡偽菜,耐用程度及可靠性真係好令人懷疑,貴得冇道理啦!:(

23 則留言:

  1. 回覆
    1. 天生水魚就天生黑仔 >:) :))

      刪除
    2. 物似主人型,一樣咁虧 :D

      刪除
    3. 你呢支偽菜長放防潮箱都好少出動喎,真正擺都擺到壞!!:d

      刪除
    4. 支偽菜出過埠啦, 少用就係真~ :>

      化學就一定係, 外觀全新二手, 居然兩野就壞! :-s

      刪除
    5. 我支E1855用左好多年都未壞(我都好少用). :D

      刪除
    6. 又唔見魚大導支偽菜壞:d;):p

      刪除
    7. 咁我枝E1855都好襟,所以都係偽菜問題~ :p

      刪除
    8. 魚仔果枝係二手全新,我果枝係全新二手,又典同呢?:d

      刪除
    9. 你部nex5都賣左,仲留支e1855响度做咩:p

      刪除
    10. 都一齊賣左,不過之前用左好幾年周遊列國上山下海都冇任何問題~

      刪除
    11. 我支1650用一年都壞左XD , A5000 冇原生AF鏡用 , SONY APS_C 鏡唔抵買 , 令可買多部富士或OM機算

      刪除
    12. 應該要送比魚魚...魚魚D鏡冇壞的...仲好乾淨 證明保養好 夠細心 係做導演既人才LOL

      刪除
    13. 我枝爛鬼2470假菜,你都有啦,做人咪咁貪心啦!:|

      刪除
  2. 罪大師傅今日Call我,話會幫我拆鏡檢查部件及抹油,同順手升級埋固件,再行程式做一次全面既焦點調較,應該可解決問題,新固件對焦亦會好左咁話~ :>

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章