2015年6月4日 星期四

[教學] 白平衡/執色基本ABC - 看三色直方圖~

搞掂個白位, 其他自然有改善~ :>

去片, 圖片說故事! :)



如果我有 RAW Files, 一定執得更好, 因為 RAW 每隻色有有 12 bits, 甚至 14 bits, 而 PNG / JPEG 得 8 bits 顏色資訊, 少左損失左 50%! :|

同埋建議影相時要留意佈光, 即光既來源同方向, 就好過下下執相啦! 你影時影得唔好, 點執都係冇大作用啦~ :-o (我幫你拉左少少光暗位 Curves, 立體層次應該好左~ :>)

22 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實我已經執得好求祈,篤左三個指令,用左一分鐘時間左右, Cap圖時間仲用得耐啦~ :p

      刪除
    2. 室內偏綠,罪大本色,一早講左~ :>

      刪除
    3. 果然識攪就快靚正~
      仲要數據化解釋, 勁有說服力!
      比個Like你“ ;)

      刪除
    4. 其實真係基本野,我十幾年前已經識,獻醜了~~

      刪除
    5. 真係唔知...又學到野" :P
      我自己真係朋感覺...當然...我有個最原始既方法...就係"比較"...我會睇返之前人地而我又覺得靚正常既相參巧...對比一下...我諗雖不中亦不遠矣"

      刪除
    6. 我唔識睇...@@ 個圖點用? 邊張係改左?

      刪除
    7. 呢個世界做乜都永遠有進步空間, 所以學海真是無涯~ :>

      刪除
    8. 魚大導隻芒應該唔多夠色, 等我加d味精啦! :p

      [im]http://4.bp.blogspot.com/-nVth-uCHY7g/VXBKg5po3jI/AAAAAAAADb8/VlNFkoIMmbM/s1600/bobo_indoor_MSG_640.jpg[/im]

      刪除
    9. 如果執啱色, 之後再加色加味精都唔怕啦, 否則偏色會仲嚴重! :|

      刪除
    10. 都係唔識...要點執GA?

      刪除
    11. 搵隻軟件,拎枝白平衡筆出黎,再隊落個白位度,應該唔難吧! ? :|

      至於顏色直方圖,如果都仲未識睇,咁點樣用數碼相機呀?快d學番d最基本野先啦! :-o

      刪除
    12. 咁鬆郁濛有無得執:d

      刪除
    13. 你快D教我點執啦...=3=

      刪除
    14. 加得多銳化幅相會起晒渣哦;):d

      刪除
    15. 唔會, 因為本身已經太濛! :)) :((

      刪除
    16. 其實數據化已經顯示係綠光...唔相信就好難係呢個基礎上溝通“ #-o

      刪除
    17. 咁姐係點?美國佬要減綠?

      刪除
    18. 我腰圍三十六,要減肥啫~ :d

      刪除
    19. 仲係冇人教我點用直方圖調色WOR...點先叫正確?

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章