2016年1月20日 星期三

好多謝咁多位師兄幫忙...我證實左...



話說我今日放工
去中央圖書館做研究
(PS. 我講野 做野係有根有據, 唔係吹水)
終於明白 就算我換左個MON 
可能都改變唔到我色盲依個嚴重事實!!!

我真正清楚了解你地話青色既時候, 我根本就睇到係藍色!!
好多謝Erik師兄講果篇文, 因為我睇D色真係同你地好唔同!!

知道之後我了解到依個病係冇得醫! 我睇紅綠燈係分唔到紅綠色的!
不過我有車牌!! 我可以渣車, 仲好安全!!
體會到依個事實之後, 我上左sony style, 有個令仔師兄職員教我
我問佢A7R D 白平衡要點調教先好, 佢話佢自己鐘意加藍, 唔駛點理D人
最緊要俾錢果個鐘意咪得LOW...

我先突然醒覺!! 我好唔同意某師兄UP 既廢話, 又冇理據,  我有想過CAP 圖去平機會投訴, 後來我想想下, 我投訴完都醫唔好個病, 又唔會有錢收, 不如將D時間 玩下股票好過啦!!

至於我係唔係小朋友, 我都唔知, 只係小魚依個名就影響依到勁多人~
唔係都唔叫小魚叫大魚啦, 係唔係先?
反正我認為calvin 師兄賣枝鏡比我冇錯, 好感激佢, 我用得開心又放心, 
得閒去識下女仔影下相, 每日玩下股票賺下錢 又過一日, 何必咁認真?

好過D人只係講一句"灰",但咩都解釋唔到, 仲要係到串77, 咁有咩用呢?野又學唔到~

 EQ高定低? 我覺得我好高, 睇得好化了~
我會想方法係解決唔到色盲既問題下出D相令你地滿意的~

都多謝ALAN 同LODAKE 師兄幫我簡單了解"灰" 係咩~
我唔係D 唔會改既人, 不過顏色我冇方法, 除非有人係旁邊話我知, 
太藍要加綠咁 OR 太黃要加紅, 
果位師兄先叫幫到我, 先叫好師兄, 先配做人上人~ 
我會盡力認顏色, 希望你地幫到我~ 
可惜到依家仲未有手術醫到~

 唔該晒~

BY 小魚
 

 

57 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 小魚, 睇嘢要睇遠D, 有無認真諗過點解廿幾歲人, 而家至証實有色盲, 你身邊咁多朋友, 無理由無人同你講過?係咪唔講事實就係你朋友呢?而家知D相有偏色, FB俾LIKE你D人係點諗呢?
    小圈子一班師兄祗係懷疑你對色唔太敏感, 所以語氣上可能表達得無咁釨, 但係唔代表佢哋唔關心你, 無人做醜人可能你都成世人都唔會知, 你真係想咁咩? 佢哋其實係咪幫咗你呢? 好似多謝都嚟唔切? 講到底忠是言逆的, 凡事看遠點.....我祗係覺得無論明幫或暗幫都係朋友, 不過我就一定不是你朋友 (話不投機半句多)....路過有感而發

    回覆刪除
    回覆
    1. 我6歲時已經知自己有色盲...只係我唔知原來我睇既顏色係有分別 真係今日先知!
      熟我既朋友一定知我分唔到紅綠色...有時紫同藍都分唔到, 佢地從來唔會介意
      我會問返佢地係咩色, 佢地會照答我...所以我睇得好化
      只係好唔鍾意D人只係講句好" 灰 " 好歧視LOW... 我點知咩張相叫" 灰 "
      果班人真係 果下好唔友善!!!
      GOOGLE 極, WIKI 極都冇答案
      你話張相影得差, 我咪想方法再影好佢...場比賽都仲未完, 我人生先20幾歲...
      問題係咩都唔講, 咁真係叫幫我 OK?
      同班"師奶" 係到亂UP 有咩分別? 佢地班友假假地都係攝影師, 講野唔該比返D 分串!!
      網上講野一樣要負責任GA~ 好彩我ONLY 色盲, 冇抑鬱姐...

      刪除
    2. 小魚 灰其實只要自己都係講緊你知色水有問題
      你都知咩叫灰色啩 講真我本身真係唔太明 點解你唔明
      用番之前個例子 一架新車係黃色 兩年後 如果架車無洗架車都係黃色 只係個色有D灰
      我下面都講左 我都係認色有問題 所以一唔留神有時都會出灰相
      佢地都有話我 但話我D相灰唔係歧視我 只係我可以令D相更好
      好似TOLO CHING咁講 FB比LIKE我無用架 因為我唔知有幾多人DISLIKE 因為DISLIKE果D唔會講我知 所以我中意E度出相, E度影得好有人讚 影得衰有人話
      而且大家都係影相人 無得呃
      講真 要影相多LIKE相好易 上山頂影張明信片 一定多人LIKE, 影個靚MODEL都多人LIKE, 但有用咩

      自己諗諗啦

      P.S. 本人無被虐狂 請唔好插太大力

      刪除
    3. 我分到灰
      我唔明既地方係我同人睇到既黃色係唔同, 我覺得黃色, 但原來唔係真係黃色...
      而我係完全唔知咩係真既黃色 (除非比數值我)
      所以我點執都好, 我係唔會執到佢地班大師認為既準確顏色
      簡單D講...我對顏色係白痴...我個腦認知果隻係白就係白
      唔係固執, 係我睇唔到D色...上面果幾本書有顏色卡, 卡上有數字, 我係完全見唔到D數字
      正常人係分到, 認到...唔知咁講你明唔明...

      姐係佢地班人講完你張相好灰, 我只係感覺到我張相明明有顏色
      # 808080 <---灰既RGB 都唔係果回事...

      NOW既感覺係我係周子瑜, 明明佢冇做錯...係被黃安要求道歉JA....

      刪除
    4. 唉............小魚...........
      你睇下面兩張相兩張有無分別?
      https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRSG0azFP8d59CP--RqqohJ5jHbIrG9ngrkvd4VjjxegltLTcg-_g

      https://www.google.com.hk/search?q=yellow&newwindow=1&espv=2&biw=1920&bih=911&tbm=isch&imgil=fF9YNbvGyFRW-M%253A%253BI1HC7i-DP17wYM%253Bhttps%25253A%25252F%25252Fen.wikipedia.org%25252Fwiki%25252FYellow&source=iu&pf=m&fir=fF9YNbvGyFRW-M%253A%252CI1HC7i-DP17wYM%252C_&ved=0ahUKEwiUiu6uyrjKAhWi2KYKHen-AMkQyjcIWg&ei=AJefVpSKH6KxmwXp_YPIDA#imgrc=PDRbS0zUDIMmKM%3A

      刪除
    5. 我會睇到有D係橙色LOW...只係正中間係黃色LOW

      刪除
    6. 咁即係同我一樣~ 你係分到層次只係唔敏感
      你認住真實事物係咩色 你攪番果隻色出黎就得~~
      E個可以後天努力

      刪除
    7. 再唔得上網找張MODEL相 對住執

      刪除
  3. 小魚~ YOU ARE NOT ALONE (我仲要無咩機會有用, SALES都話得50%.........)

    http://enchroma.com/test/result/total-deutan/?completed=1&summary=complete+deutan&axis=-11.18&exta=153.77&extb=4.95&lcs=2.24

    不過除非你係完全色盲 如果唔係花多小小時間去執每張相 係可以有多小幫助 (當然MON好應該有幫助)

    回覆刪除
    回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. 多謝師兄
      換MON 我知係有幫助, 但我有色弱...我睇到D色有分別, 但分唔到, 有D係認唔同
      同個腦認知有關( 今日讀圖2 果本書有解釋)
      所以我一時三刻都想唔到方法...唯有見步行步, 我POST相你地話青既時候
      可唔可以講清楚 可以點樣變返白 例如RGB 要加幾多...比個數值我
      咁就真係功德無量, 真真正正幫到我~
      我唔介意UP RAW的...反正我影親都係RAW...

      刪除
    3. 小魚 我都係色弱 都係好似你咁上下時知己知 (果時去石峽尾盲人輔導會CONFIRM左)
      我同你邊個嚴重D就唔知 但無必要比
      不過 有個方法可以自救 (要人救不如自救) 就係睇多D 我之前都係分唔到紅同綠(大紅大綠咁極端就OK) 不過就算UP唔出咩色, 我大約係睇到分別
      睇PANTONE顏色我分到佢地唔同就夠
      因為我唔需要知佢係咩色 我只係認住人面係咩色 張相出黎係果隻色就得 其他野都係一樣

      我地係色弱唔係色盲 我地係有方法幫到自己

      刪除
  4. 小魚:

    有部份人唔係太理解你個問題啫, 無必要講到好似係啄緊你咁啦~~~~

    色果樣o野, 你自己都知個問題幾近無解, 但係經訓練都可以有一定個
    改善, 問題係要去到 "準一準 就真係要用另一個方法去量度... 果個
    情況自然不作討論啦~~~

    而係再之前o既交流中就已知你個問題同你用乜o野 Mon 無太大關聯,
    因為就如之前都講o左, 就算校到 100% 準但係你分唔出 A 同 A'甚至
    A" 時, 你一動手改個 Mon 個顯示設定時就己經 "破功" 矣!
    (呢個唔衹係你個問題... 見過唔少人踩屎都係咁踩, 踩完幫佢整返好
    再踩過... 試過有次放緊假都要被急召回公司就係呢 D 事矣...)

    總之... 可以用多 D 時間 "練習" 點樣分辦個色階變化同色與色之間
    個差別會係點, 操得夠多就習慣成自然矣, 而短時間目標不妨反過來
    影o左o既轉成黑白 mode 去睇, 一方面可以 "練習" 個色調轉變會係點,
    另一方面可能有更加簡單可靠o既成果出來也講唔定矣!

    大慨係咁...

    回覆刪除
    回覆
    1. THX師兄 好岩呀
      其實我都研究過...係部ASUS 手機上睇張相 同係 個MON 睇顏色係唔同, 有分別, 不過我都唔知係咩色, 邊隻先岩, 更加唔好同我講咩白裡透紅, 我真係唔知...(我都好無奈, 無奈到想喊咁制)
      我有想過讀幼稚園果D顏色卡, 記D色, 不過應該幫助唔大~
      一啡色同綠色, OR 有淺同深我100% 分唔到

      不過 我其實好樂觀, 第1 我唔駛點做顏色太關既工作
      第2, 就算係導演, 都有幾位色盲導演, 可以GOOGLE下(冇呃大家)
      加上, 我之前有提過如果剪片調色, 不嬲學校/ 出面, 係有專人/朋友幫我搞
      導演既工作係處理演員關係, 演技, 劇本, 構圖...所以我都睇化晒...
      只係我比較重求知... 而不是白白言亂UP

      刪除
  5. 我建議你都係買番Fuji或Canon相機,起碼直出人嘅面色唔駛成日要執,近日Fuji出咗2400萬像素apsc冇反機x-pro2,唔錯架,又多鏡揀,唔啱款可以留意下其他Fuji後繼機,應該個spec差不多,可以留意下

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有想過...所以果時先話換GR...唔駛煩...用JPEG 已經解決~.....~
      不過短期都係唔會搞住...

      刪除
  6. 我...我....我......原來唔只色盲, 仲係文盲 XDDD 唔識睇簡體 XDDDDD



    (我都係色弱)

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 多謝...我剛剛訂左個新既MON....

      刪除
    2. 因為我用左BACK 呢個FUNCTION.. 所以...

      刪除
    3. 近接Dell QC 好似麻麻。

      刪除
    4. 嗯...DELL...買左...不過要下星期先運到>~<

      刪除
    5. 揾屋企人幫眼試清楚。

      刪除
    6. OK...但我冇調色軟件同硬件...

      刪除
    7. 實話... 到o左手唔好 set 住, 直接用,
      睇下仲有冇其他小問題後再考慮搵個朋友上門幫手校正...

      刪除
    8. DELL o既旌品... 光/暗/死點, 陰陽面... 唔合唔常見~~~

      費時搞完一大輪先知個 Mon 係有問題要換, 到時仲谷 8+1 氣~~~

      刪除
    9. 其實DELL QC 好差? 我問左佢話有問題 可以1換1...

      刪除
    10. Check 有顯示面有沒花, 死點, 光點, D掣 work唔work, 光度大致平唔平均..

      Software用下面果隻.
      http://www.passmark.com/products/monitortest.htm

      刪除
    11. 點都好啦, 都訂o左, 樂觀應對就係了!

      刪除
    12. 仲有check下connector(DVI, HDMI etc.)正唔正常, 個座昇降(旋轉)順唔順. 總知睇清楚就沒問題.

      刪除
    13. 買日產二嫂我就好有信心啦, 我隻返到屋企先試, 完全冇任何問題, 係完美的。:>

      刪除
    14. "娘家" 果邊先有人中正二嫂中央一點伏......

      有 D o野唔好講得咁實就係了...

      當然... 我個 "靚撈毋" 當時都係無試就有屋企人抬返來,
      不過屋企人都好實在全試過著先抬上果幾層樓上來...

      刪除
    15. 二嫂有蘇州姑娘的~ :P

      刪除
    16. 我隻Hell係Golden買, 貴過同DELL訂不過試清楚滿意先俾錢.

      刪除
    17. 呢樣就唔知... 不過... 就... 都係二嫂, 呢個無得走無得賴!

      唔通... Nikon D600/D610/D800 果幾壇, 唔通 Nikon 賴係泰國
      造就講得通乎~~~~

      刪除
    18. 我不嬲都話大陸二嫂唔好買,架仔唔會死錯人~

      刪除
    19. 都要睇luck, 差起上來乜牌子都會出事.

      刪除
    20. 好QC係錢姐係"運氣"係絕對可以用錢買番黎~ :>

      刪除
    21. 所以我只會去鋪頭買,貴少少都要試清楚先買(Hell平野唔會包0光0死)。

      刪除
    22. 我日本響迫禽買吳包開機試! :|

      刪除
    23. 二嫂廠都好古惑,同樣最新EV入門系列,日本賣緊既係日本製,國外賣緊既係強國製,應該有分別!~

      刪除
  8. 我估計,應該係色弱唔係色盲,如果真係有色盲,理論上考唔到車牌!好多人都有色弱,男性比較多,因為影響睇顔色y染色體男性得一個,是但一個出問題就會有影響。書係咁講啦,唔好問我點解 XD。原來一早知睇顏色有問題又唔講,我o晒嘴。。。當然個人有呢個自由講唔講,但我都係o晒嘴囉 -_-

    回覆刪除
    回覆
    1. 魚仔又典會係色弱呢?見佢一有囡囡就色迷迷! :p

      刪除
    2. 其實好耐之前影melody有提過...可以找下2015年頭既文
      不過唔緊要, 到下星期有新MON應該會好好多~

      刪除
    3. 你約阿咩驢出黎我同你地一齊研究下你係味真係色弱啦!:d

      刪除
    4. Q伯,咁駛唔駛俾你捉住對手硏究下,睇真D色呢?

      刪除
    5. 正一甜乾Q伯,見女色心起,但果度唔起有Q用咩;)

      刪除
    6. 明公公畀你就更加冇得用啦!:p

      刪除
    7. oh……so bad:((男人之痛哦!:-o

      刪除
    8. eizo mon好似有軟件對色弱做優化,不過應該唔係對應睇相或執相而設。其實睇顏色唔準,又要搞顏色野好痛苦,可以搵人幫。Q伯呢方面應該ok,亦唔使警佢嚇親囡囡,原因上面講左 XDDD

      刪除
  9. 小魚加油! 小魚加油! 小魚加油!

    回覆刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章