2015年1月29日 星期四

搞事系列... 不問自取自把自為多很事實之搞小魚兒o既相...

標題講到咁白... 大家都知我想搞乜...

唔講太多... 直接去片...



搞掂...

用過o既 step...



小魚兒如果唔滿意我呢個 post 可以直接通知,
我會改 post 其他就係了... 因為點講就如個標題一樣,
當事人有異議我自然識做就係了!

最後... 加多一張... 係小魚兒個 Mon "重光" 後睇怕
都唔使我o地再多手多腳搞搞震~~~~



家陣零晨三點半... 搵周公捉棋去~~~~~
唔通仲坐到夠鐘去飲早茶咩~~~~~~~~

20 則留言:

  1. 我唔知係唔係我對眼有問題 我睇你果張好綠 我果張好藍
    你用咩軟件 同整左D咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 用 LR...

      張圖自然係 CAP 返來啦...

      行過咩步驟陣間再 CAP 圖擺埋上去就係了!

      刪除
  2. 回覆
    1. 仲可以改得更好, 不過老實講,
      幫人 tune 相最難o既係... 影果下自己唔係果度,
      唔可以用埋自己對眼去睇過望過果個印象...
      變o左怕改太多變o左唔真實果下...

      刪除
    2. 有時就算係現場都未必番到去tune都啱 不過起碼有個大概

      刪除
    3. 係現場可以望 "真" 多少少... 呢點好重要,
      因為衹係係個 Mon 度睇好難想像個色 "應該" 係點樣...

      當然... 學 Q 蛇果招 "黑白化" 就搞掂唔便煩~~~~~~

      刪除
  3. 即刻冇哂Feel, 我唔制,我想要王祖賢2015哦!:(( 不過我肯定魚仔唔似張國榮! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 你唔制咪自己改番倩女幽魂feel囉:p

      刪除
    2. [im]http://1.bp.blogspot.com/-ghdXKBZRiI0/VMpTED3nIfI/AAAAAAAACn0/NaD-qZqlefk/s1600/FishLuiGhostPSed6402.jpg[/im]

      :> :P :D

      刪除
  4. [im]http://4.bp.blogspot.com/-0Pej1CTW1C0/VMpRL7pdO-I/AAAAAAAACns/h0dmw8L23kg/s1600/FishLuiGhostPSed640.jpg[/im] :>

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜唔係出黑白相咩:d:p

      刪除
    2. 因為部 Monochrome 芒一早掉左!~ ;)

      刪除
    3. 咁明公以上小弟兩張, 你鍾意橙色單色芒多d丫定綠色呢? :))

      刪除
    4. 點解咁紅既....撞鬼咩=.=

      刪除
    5. 好明顯你隻芒有樹啦! :| :-o

      刪除
    6. 咁紅???唔係呀,你部乜鬼mon黎㗎

      刪除
    7. 我用福島二嫂芒再德國蜘蛛Caled嫁喇, 已經好有誠意啦!~ :P

      刪除
    8. 你會唔會個mon setting攪亂呀,快d default setting睇下先啦

      刪除
    9. 禾地個個都見到幅相藍藍綠綠,而小魚就話正常,睇黎小魚隻mon有事喎

      刪除
    10. 一早話咗魚大導隻mon唔得,佢又唔信:D

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章