2015年3月1日 星期日

懷疑眼睛對顏色識別有差嗎?來試試做這個排色測試吧!

FORM 

https://hk.lifestyle.yahoo.com/%E6%87%B7%E7%96%91%E7%9C%BC%E7%9D%9B%E5%B0%8D%E9%A1%8F%E8%89%B2%E8%AD%98%E5%88%A5%E6%9C%89%E5%B7%AE%E5%97%8E-%E4%BE%86%E8%A9%A6%E8%A9%A6%E5%81%9A%E9%80%99%E5%80%8B%E6%8E%92%E8%89%B2%E6%B8%AC%E8%A9%A6%E5%90%A7-033419353.html


懷疑眼睛對顏色識別有差嗎?來試試做這個排色測試吧!

color-grid
昨日網絡上出現了一修用手機拍攝且過度曝光再加上白平衡色溫有問題的裙子照片(按此看看),結果竟然惹起了全球網民的爭議。這件事帶來了數個問題,第一網民們真的太休閒無聊,第二你的電腦或手機屏幕對顏色還原不準確,第三你的眼睛真的有色弱問題。當大家都在堅持自己所見才是真實時,不妨來做一個排色測試吧。
如果你的工作是屬於Textile、Design、Printing等相關範疇的話,相信大家都十分熟悉Pantone這家提供業界顏色準備的公司。他們有提供專業的顏色辨認測試,也可以讓一些想入行的朋友考張證書以證自己的能力等。而他們網站也有一個排色測試的工具,現在正好讓大家跟朋友來個比賽,看看誰對顏色的辨認更加精準。
做測試前,大家需要留意一下,你的屏幕絕對是最影響你眼睛的,因為時下的屏幕對色域顯示及還原度等十分參差。在常用的一類屏幕中,最好的是CRT,但已經是歷史,LCD方面可以是IPS,三星的AMOLED就不建議了。
準備好就按這裡開始測試吧。
規則:屏幕中每行的第一格與最後一格是固定的,你需要由左邊開始的顏色漸變去排列,令到最後變成最右邊的顏,形式一行顏色漸變列。最後按下Score Test就可以獲得分數了。分數越低越好,最佳成績是「零」分。screenshot_1195最後大概是以下這様,請不要使用Photoshop或其他修圖軟件去查看顏色數值喔!騙自己騙電腦騙別人是沒用的啦。
screenshot_1196

20 則留言:

  1. Based on your information, below is how your score compares to those of others with similar demographic information.
    Your score: 27
    Gender: Male
    Age range: 30-39
    Best score for your gender and age range: 0
    Highest score for your gender and age range: 1520

    每年公司都有做眼測試都良好 , 可能ASUS隻MON D色有D問題 , 只供參考都OK , 小魚兒玩下 , 唔好用三星MON

    回覆刪除
    回覆
    1. 果條裙... 斜門囉... 一開波見到o既絕對唔係藍黑... 跟住... 就變成藍黑囉~~~~
      跟住仲斜門係... 最少七成人同我一樣... 而且... 果七成人中唔少亦同我一樣轉
      頭再睇就睇到藍同黑...

      跟住今日問屋企人佢見到乜色... 跟手講自己個情況... 未講完就俾佢一句 "色弱"
      同 "認知有問題" 掟埋o黎... 跟住我就好簡單咁講 : 以後唔好再搵我幫你執相~~~~

      所以我明白點解會搞出咁大件事出來... 同佔唔佔中, 又或台灣果邊o既藍同綠個
      問題一樣, 會令唔少人會同身邊人嘈到開花反晒面... 因為... 唔係認知問題而係
      "溝通" 個問題... 有乜事就一招大絕劈過來再啄幾下... 點會唔反面?? 所以 成件
      事就係咁簡單!

      又, 呢個 "排色" 遊戲似係考個 Mon 多過考隻眼... 玩過幾次都唔多掂就係...

      刪除
    2. 玩下就算 , 認真就係玩自己 , 當參考都OK的 , 最好笑的一次 , 我之前某上市公司入職做眼測試 , 件HR 隻眼有問題 9字睇做8字 , 我跟手同他講給其他睇下就知咩事 , 除左幾個色弱睇唔清楚其他人睇都係9 , 跟手見到OGM(認識) , 他睇都係9字 , 當然我事後都係笑下就算 , 玩人玩過火只係燒到自己 , 特別職場上 , 好在我同他LV同工作地方唔同

      刪除
    3. 呢個好耐之前試過,幾高分...
      件衫我睇到係白帶藍、金帶啡...
      合埋隻眼一條線就睇到藍黑色 :))

      刪除
    4. 不過呢個 case... 真係太玩死人就係了~~~~~

      而最玩係... 我早知個 "答案" 係乜但係睇到o既同答案唔同時,
      咁我係要呃自己定係信自己果一刻見到o既呢?
      (我係睇完新聞報導後再係台灣某論壇度填 "問卷" 果下呢~~~)

      又, 以前做辨色力測試, 次次都係最後某個圖睇唔到係乜...
      後來有機會搵到果本測試書... 唔好意思都係睇唔到果個圖係乜
      數字... 而其他人又會係點就真係唔知, 唔通真係買埋本書走去
      逐個問咩~~~~

      刪除
    5. 我隻cheap Hell Mon睇來睇去D色都係差唔多. :))

      刪除
    6. 年紀大左...
      Your score: 16

      刪除
    7. o岩o岩玩過....

      Your score: 11
      Gender: Male

      當然有少少黃魚.... 就係... 放大個圖去睇同用好多時間就係了~~~~

      刪除
    8. your score: 12 (好眼訓)

      刪除
    9. 里奧搞到黎兄新年口角~:D

      又年輕人多數都有D叻唔切":P有咩事都話左你先...:P
      又可能你平時太醒無咩機會柴你台...所以;)

      刪除
    10. 影開相就知條裙係白平衡問題(背景黃光)...所以人腦自動白平修正~:D

      刪除
    11. 件事係呢個 post 浦頭時就已經發生...

      又, 腦補問題... 呢個... 人人都會... 問題係補成點~~~~

      刪除
    12. 新年開始唔熱鬧下點得 , 間中有呢D POST玩下先唔會悶 , 玩下就算認真只會玩自己 , 打機玩RPG/SLG我先會投入 , ACT / AVG / 3D / 格門 / 運動 我都係平心玩 , 娘家好悶 , 抵死屋重好過他 ,

      刪除
    13. 我鐘意第3身人稱視角既 ARPG 多D...eg. Fallout...State of Decay...上古...耐玩D...不過而家都好少打機"

      刪除
  2. 條裙我冇乜話係乜色,只想到背景咁光,拎出去後面光嘅地方影唔得咖咩???玩野咩~

    回覆刪除
    回覆
    1. 個故事係人o地去試件飲裙問其他人意見,
      跟手就用手機就地影... 結果就係咁囉~~~~

      話係玩現o野又算係玩o野o既, 反正唔少人
      包括我在內都俾佢擺一道就係了~~~~~

      刪除

回應時加連結可以打: ‹a href="圖片或網頁地址"›你想顯示o既形容文字‹⁄a›, 再唔係咁樣加番d表情公仔都仲得~ >:D<

相關文章